sobota 6. května 2017

Na Malé Straně U Glaubiců


Na Malostranského náměstí, kousek za rohem na dohled od Kostela sv. Mikuláše, se nachází tradiční česká hospůdka, která se může pochlubit velkou tradicí sahající až do 15. století. Vzhledem k tomu, že zrovna pracuji na Nerudově, mám to ke Glaubiců přesně 234 metrů, takže by se dalo říct, že bych hřešil, neskouknout tohle tradiční místo proslavené výbornou a cenově dostupnou plzeňskou dvanáctkou (33 Kč věřte nebo ne). Můj hermologický radar a chuťové pohárky se však těší i na zdejší nakládanou pochoutku. Že vás to taky zajímá? Tak směle na další hermelínovou recenzi! 

Ještě počkat! V dnešním vydání tu mám pár malých změn. Nejenom, že přidávám hodnocení po více než roce a půl - to neznamená, že bych neochutnával, jen jsem nějak zapomněl zapisovat, ale měním také hodnocení, které od teď bude na stupnici od 1 do 10, což je přece jen tradičnější a lépe uchopitelné, než stupnice předešlá od 1 do 30, kterou jsem používal dříve. Také jsem lehce změnil grafiku a tak věřím, že se vám nové recenze a celý blog bude líbit. Hermelínům zdar a pojďme do toho.

Restaurant U Glaubiců (Malostranské náměstí 5, Praha 1 - Malá strana)
info@restaurantuglaubicu.cz
Hodnocení hermelínu: 7,5 z 10








Vzhled a dekorace - 5 - nový přepočet - 2
Originální servírování v zavařovačce, to se musí ocenit.

Vyzrálost sýru - 4 - nový přepočet - 1,5
K dokonalosti mu chybělo jenom málo.

Cibule, paprička, koření - 3 - nový přepočet -1
Tato kombinace mi moc nesedla.

Pečivo - 3 - nový přepočet - 1
Chléb zklamal, zvláště, když si za něj musíte připlatit.

Celková chuť - 4 - nový přepočet - 1,5
Dohromady to vše k sobě ladilo docela hezky, pochutnal jsem si.

Cena 89kč + cena pečiva


Dnes to nebylo špatné, centrum města, levné pivo - dobrá Plzeň za 33 Kč je dneska už docela rarita, já myslím, že spokojenost. Milá obsluha, i když moc nestíhala, přesto ji musím ocenit, měla pochopení. Přidávám ještě 0,5 bodu navíc a přemýšlím, že se na pivo zase brzo stavím a na hermouš možná také, servírování v zavařovačkách mě dostalo. Až navštívíte Restaurant U Glaubiců, dejte vědět, jak jste si na hermouši pošmákli.


Zdraví agent Gerald a přeje hermelínový páteční večer!

Celkové hodnocení 19,5 bodů  - nový přepočet 7,5 bodů.



Žádné komentáře:

Okomentovat