neděle 23. srpna 2015

K Zahrádkám

Ha! Na tuhle ochutnávku jsem se doopravdy těšil! V džungli internetového prostoru jsem našel tip na "hermelínový ráj". Stálo tam: "15 druhů hermelínů." Má duše hermologa zaplesala a bez dalšího pídění jsem stáhl agenta Anču na prozkoumání tohoto divu světa. Výsledek? Když napíšu, že se mi chce brečet, nebudu daleko od pravdy. Otázka zůstává, jaký je to pláč? Ale nepředbíhejme! Naplánovat výlet do "země lvů" ve Stodůlkách nebylo jednoduché. Restaurace se jevila jako oáza gruzinských specialit a pivařská bašta, což mi k rozhodnutí stačilo. Na místě se však objevilo pár zádrhelů. Chcete vědět více? Následujte další recenzi!

K Zahrádkám (K Zahrádkám 21a, Praha 13)
tel: +420 702 028 159





Na seznamu je až 15 druhů hermelínů






Prolog

Musím přiznat, že zdejší hermelínové království pro mě bylo největším zklamáním v dosavadní hermelínové expediční kariéře. Svůj hermelín jsem ani nedojedl. Utírám slzu, ale je to tak. Z menu (viz první obrázek nahoře) jsme ochutnali dva borce: Hermelín s hruškami, vlašskými ořechy a česnekem (1), a také Hermelín dlabaný, plněný směsí portského vína, kopru a česneku (2). 

Vzhled a dekorace 
Hermelín č. 1 - 2
Komuisticko-gruzínský-minimalisťák, talíř to nezachrání.
Hermelín č. 2 - 2
Komuisticko-gruzínský-minimalisťák, talíř to nezachrání.

Vyzrálost sýru
Hermelín č. 1 - 4
Zastižen v dobré formě.
Hermelín č. 2 - 2
Přezrálost, na mě byl prostě moc.

Cibule, paprička, koření
Hermelín č. 1 -  3
Hruška s ořechy zní hodně originálně, nebylo to špatné ani zázrak.
Hermelín č. 2 - 2
Portské s koprem znělo fantasticky, o to větší bylo zklamání. Chutná to, jako kdyby dovnitř dali nivu.

Pečivo
Hermelín č. 1 - 3
Docela čerstvé.
Hermelín č. 2 - 3
Docela čerstvé.

Celková chuť
Hermelín č. 1 - 3
Chuť nebyla úplně tak špatná, ale šla z ní cítit lednice, kombinace hrušky s ořechy je nápaditá. Každopádně byl snězen jenom kvůli hladu.
Hermelín č. 2 - 1
Příšerná hořkost, chutnal, jako by byl moc starý, voněl jako stará lednice, příšerný zážitek brrr. Můj první nedojedený hermouš. Čest jeho památce.

Cena
Hermelín č. 1 - 69 Kč 
Cena je ještě přijatelná.
Hermelín č. 2 - 89 Kč
Cena je hodně přestřelená.


Dnešní hodnocení majitele hospůdky určitě nepotěší. Jednička si vysloužila 15 bodů a dvojka pouhých 10. Žádné extra body dnes nepřidělím, pivo bylo sice fajn, ale zakouřené prostory mi nedovolují jednat jinak. Je to trochu škoda, jelikož podnik nevypadal úplně špatně a tak otázkou zůstává, jak chutnají zdejší grůzínské speciality. Po našem zážitku s hermelíny to však rozhodně nebudeme zkoušet. Musím smutně konstatovat, že jsem narazil na své nejhorší hermelíny v životě. Jednou to hold muselo přijít, jen doufám, že se to nebude opakovat moc často. Budíž tato recenze jako napomenutí, abyste se o své hermelíny příště lépe starali. A co vy? Máte podobnou zkušenost jako já? Dejte nám vědět!

Zdar lepším zítřkům (hermelínům) a dávej te si pozor, co jíte!
Jdu si spravit chuť - váš Gerald!

Celkové hodnocení
Hermouš č. 1 - 15 bodů
Hermouš č. 2 - 10 bodů


Žádné komentáře:

Okomentovat