sobota 4. května 2013

Jakubův hermelínový pacholek

Poprvé jsem se pustil do hodnocení hermelínu, který přistál na talíři u mě doma. Budoucí švagr připravil vynikající lahůdku, která má šanci aspirovat na hermelín Podluží. Hodnotit tento počin však nebude jednoduché. Zaprvé jsem doposud nevymyslel hodnocení, které bych mohl aplikovat na hermouše přinesené až ke mně domů a zadruhé tu nastává jistý střet zájmů. Přece jen bych si to nechtěl u svého budoucího švagra pohnojit..-))

Jakub Hromek






Rozhodl jsem se, že tentokrát zůžím kategorie hodnocení pouze na tři. Budu hodnotit vzhled, chuť a celkový dojem.

1. Vzhled - 4
Ať se na to dívám z jakékoli strany, nemůžu si pomoci, ale nával slin nejde zastavit. Rudě zbarvený kozí rok v obětí hermelínu ze strany po očku sledovaný cibulí je prostě zážitek.
2. Chuť - 4
Ikdyž byl hermelín velmi chutný, dalo by se na něm ještě pár věciček vylepšit. Především by si zasloužil ještě nějaký ten den v lázni, aby nám trošku dovyzrál. Také bych doporučil přidat více náplně, pro ještě intenzivnější chuť. Paprička byla vynikající, jen by mohla být trošku peprnější. Cibule byla úžasná.
3. Celkový dojem - 4
Tento sýrový zázrak hodnotím jako velmi vydařený kousek a hozenou rukavici všem hermelínům z Podluží. Musím říct, že jsem si velmi pochutnal a těším se na další testování. Jakubův pacholek 2.0. bude určitě ještě vymazlenější.

Jakub prokázal, že umí nejenom vytvořit skvělé weby (tajně doufám, že nám tento taky trošku vymazlí), ale i připravit bravurní hermelín. Dneska si odnáší celkem 12 bodů a já věřím, že na nás nezanevře. Měj se švagře..-))

Naložili jste si doma taky svůj hermouš? Chcete se s námi o ten zážitek podělit? Komentujte a vkládejte fotografie!
Už se na Vaše počiny moc těšíme.

Hermelínům zdar a sílu přeje agent Gerald.

1 komentář: